Så fel man kan ha

När jag gick på lunch ringde en ledsen lite tös till mig.
"Mamma, jag mår inget bra, får jag gå hem"
Hon hostar konstant och fryser. På g att bli sjuk alltså.

Snälla, kan det inte bli vår och sommar snart så man slipper dessa förkylningar.
Det ruinerar en att vabba. I dag är det A som får ta en halv vab-dag, för mig är det lite svårt med tanke på att vi är kort om folk :-( *suck*
Det är jobbigt att inte vara hemma när dom är sjuka för jag vill vara delaktig i hur dom mår osv, blir så nojjig.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vabba. Du mår bäst av att ta hand om det finaste som du har och det är inte kollegorna på jobbet. Det är mycket sjukdomar nu. Här med. :(

2010-02-19 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0