Sova över

Jag och tjejerna är hos mamma och pappa ikväll. Vi har ätit tacos och blir kvar över natten.
Pappa jobbar natt och tanken var att någon av tjejerna skulle sovit kvar hos mamma men dom kunde inte enas så då blev det att vi sover kvar alla tre.

Tänk jag mår mycket bättre när jag är här. När jag varit hemma idag har jag haft galet ont i magen men när jag kom hit försvann det. Nu mår jag bra igen, så nice!
Tror jag stressar upp mig i onödan när jag är hemma, när jag är här kan jag koppla av och så blir jag bra omhändertagen. Kanske det som saknas :-)

Vi ser på Melodifestivalen. Jag och Nathalie håller på Alcazar.

Jag älskar verkligen schlager. Kanske därför Nathalie inte tycker jag är cool, fast hon älskar ju schlager hon med.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0