Ullared...

Tog en bloggpaus i helgen.
Jag, mamma, syrran och Izabelle åkte till Ullared i lördags och det var en härlig utflykt och Belle skötte sig superbra. Jag är så stolt över henne! Dock åkte det väl ner lite mer kläder i vagnen än det hade gjort om hon inte varit med :-D
När vi kom hem på lördag kväll var jag så trött så jag bröt i hop och bara grät. Det är ingen höjdare att gå upp kl 7 på fredagen och sen sova 2 timmar för att sen köra fram och tillbaka till Ullared på en dag (mamma körde några mil hon oxå) Nästa gång blir det övernattning, jag är för gammal för att få så lite sömn på 2 dygn...




Här somnade hon med dvd:n i knäet på vägen hem, lite trött efter shoppandet.

I går var det Alla Hjärtans Dag och det firades här hemma hos oss. Nathalie och Izabelle älskar alla dessa firardagar så man kan köpa presenter till varandra.

I dag vabbar jag med Nathalie, hon är fortfarande hängig. Klagar på att det gör ont i gommen, antar att hon fått blåsor där. Febern har gått över men henne allmäntillstånd talar för att hon inte skulle orka med en dag i skolan.
Jag har dåligt samvete för jag vet att en av mina kollegor knappt kommer prata med mig i morgon. När jag kom tillbaka förra måndagen efter att ha varit sjuk i en vecka så sa hon inte många ord till mig under dagen och dom hon sa lät bara griniga. Det är sååå trist att man bara inte kan acceptera att ibland blir folk sjuka, sen att mina barn varit sjuka endel den här vintern kan man inte göra något åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0