Underbara mamman...

Hur ego kan man bli?!
Jag bara undrar...
Det är barn med i bilden och ändå kan man vara så ego. "Slita" upp barnen från ett ställe för att sedan "slita" upp dom igen. Jag tycker även synd om mamman, en underbar och mysig tjej som har massor att erbjuda, men det verkar inte passa. Bättre tjej kan han inte få!! Men han har nu gjort sitt misstag och kommer säkerligen att lida av det oxå, men då är det försent...

Jag hoppas verkligen att du underbara mamman ändå kommer att må bra och jag hoppas vi snart träffas igen på en fika. Jag och tjejerna gillar utflykter så vi kan ta en lördag eller söndag och hälsa på. Hoppas du vill fortsätta hålla kontakten med mig.

Jag stöttar dig till 100%

Massa kramar till dig mamman och även till dina goa barn!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Verkligen tråkigt! Och jag vet hur du tar det oxå gumman! Kontakten kommer säkert att kvarstå. Du är en snäll och mysig tjej! :) Deppa inte ihop nu! Kramar

2010-02-15 @ 18:37:14
Postat av: M..

Tack dem orden värmde massor!!! Så klart vi ska hålla kontakten!!

Du och dina barn är underbara ni oxå!!

Kramar i massor!!

2010-02-16 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0