En sjuk Izabelle

Belle är sjuk idag, förkyld och feber.
Det är som ett brev på posten när hon börjar fritids eller skolan, hon blir sjuk direkt. Hon verkar vara väldigt mottaglig.
Nathalie ville absolut gå till fritids ändå men när hon kommit halvvägs ringde hon mig och grät, hon ville inte gå till fritids idag när inte Belle är där. Klart hon fick komma hem igen, så idag har jag båda tjejerna hemma.
Den ena ligger i min säng och ser på film för hon fryser när jag har dörren öppen, kan det vara febern tro?
Den andra sitter och ser på Disney Channel i soffan. Katterna är ute, dom är lyckliga!

Det är verkligen inte läge att vara hemma från jobbet då det är två sommaranställda i butiken men dom får ringa mig om det blir några problem och så har dom A-K och Cecilia som kan stötta om det behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0