Internet- och telefonlöst...

Har sovit halvtaskigt i natt (ovanligt va). En av mina närmaste vänners pappa är dålig och ligger på lasarettet så hon mår ganska så dåligt och jag har tänkt väldigt mycket på henne i natt och håller alla tummar jag har för att han ska bli pigg och kry snart.
Det är så tråkigt att se sina vänner ledsna och jag lider verkligen med henne. Hoppas detta ALDRIG kommer att hända mig!!!

Förmiddagen på jobbet idag blev luuugn. Åskan som drog in över Västerås i natt hade gjort sig påmind här på jobbet genom att internet och telefoni inte fungerade så vi hade inte mycket att göra för kl 13,26 när allt kom igång igen.

Nu längtar jag bara efter hemgång, ska åka en sväng till J & J ikväll men det får inte bli sent för jag måste hem och packa lite. Åker till Öland tidigt lördag morgon och i morgon är det fredag med allt vad det innebär som t ex FREDAGSMYS!!!

Hua, jag bara huttrar när jag tittar ut och ser regnet stå som spön i backen. Lycka för mina underbara grannar som får må bra i värmen i Tunisien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0