Känner mig halv idag

Tillbaka på jobbet igen. Skönt att få tillbaka mina rutiner, dock blir det bara för några dagar för sen är jag ledig i en vecka igen. Men bara en vecka så jag hinner inte förstöra dom så mycket.

När jag sitter på bussen till jobbet kommer jag på att mobilen ligger hemma :-(
Shit, hur ska jag klara den här dagen var min första tanke.
Jag känner mig halv!!!
Ringer fritids (måste meddela Izabelle), mamma, Agnetha och A för att berätta att mobilen är hemma. Vill dom mig något fram till 18 i dag så får man ringa till jobbet.

Känner mig piggare men måste fortfarande äta alvedon, febern är inte helt borta känner jag och huvudvärken gör sig påmind. Men som jag brukar säga: Det som inte dödar, det härdar!! Bara att stå ut för snart är det helt bort.


Kommentarer
Postat av: Marie

eller...Det som inte dödar gör oftast jävligt ont...

Må bra nu!!! :) Kram!! o hälsa tjejerna...brukar se Izabelle skriva på facebook till mig men har inte hunnit svara de gångerna :(

2010-07-28 @ 19:52:42
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0