Målning, tapetsering och bad

Torsdag i dag. Jag och Belle skulle ha åkt hem men vill inte så vi blir kvar och åker hem på lördag.
Kan ju inte missa Power Meet, årets måste i Västerås!

I morse när jag vaknade målade jag det sista i stora rummet i gäststugan och sen tapetserade jag och pappa.


Träväggarna var naturligtvis furu, blä, så dom fick bli vita istället.


En vägg blev fond i svart och vitt. Kanonfint blev det.
Nu ska det bara till en soffa sen är rummet klart.

Har varit och badat. I dag valde vi badet vid Färjestaden, vid "foten" av Ölandsbron.
Vattnet var bra mycket varmare än när vi var vid Bläsinge igår. Bläsinge är öppet hav så det tar lite längre tid innan det värms upp.


Det är så långgrunt. 500 m ut och du har fortfarande vatten till bara knäna.


Dammen är igång oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0