Mörkrädd

3:e dagen jag är sjuk, det konstiga är att förkylningen kommer så sent i sjukperioden. Jag har inte varit något snuvig innan men nu börjar jag nysa och snora...skumt!
Jag är hes oxå, jättesexigt!!
Fast min förkylning är ju inget att jämföra med min vän Marie som nu varit sjuk i snart 4 veckor med körtelfeber, stackars henne!!!!

Tjejerna har sovit hos A i natt och när dom skulle gå och lägga sig så ringer Izabelle för att säga godnatt och berättar att hon är rädd. Hon är alltid mörkrädd när hon är hos pappa. Hon är mörkrädd även här hemma men där verkar hon vara räddare på något sätt. Jag sa åt henne att prata med A eftersom jag inte var på plats.

I morse ringde hon mig 5.15, hon skulle ju ringa när hon vaknade sa hon...Haha....gullunge!!! Bad henne somna om och sen ringde hon mig igen vid 9, lite mer passande tid tycker jag.

Ska försöka ta mig in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Alla har vi våra krämpor..stora som små...det verkar fasen gå mycket sjuka nu...har hört att var o varannan på jobbet är sjuk....sommaren som man ska va frisk på och njuta järnet..triiist..Hoppas du piggnar på dig ordentligt snart!! Bamsekram!!

2010-07-27 @ 23:04:44
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0