Öland

Sitter här på Öland och det är en härlig sommarkväll förutom dom där j-vla myggen!!!
Jag kommer inte ha en droppe blod kvar i mina ådror när jag åker hem på torsdag :-)

Jag och Nattis drog iväg från V-ås i morse kl 06.15 och anlände till Bostorp på Öland vid 13-tiden.
Jag vet, det ska inte ta så lång tid att åka 40 mil men det blev lite fel i Linköping så vi fick lite sightseeing med några extra mil. Min GPS fungerade inte när vi drog från stan och när jag väl fick igång den hade vi redan åkt förbi avtagsvägen och då började "tanten" i GPS:en säga väldigt konstiga vägar jag skulle åka så då drog jag ur proppen och följde skyltarna istället. Pratade med pappa som guidade via sin kartbok.
Kände mig helt utelämnad utan kartbok i bilen och GPS!!!

När vi åker hem har jag en ny GPS som inhandlades i Kalmar idag.


Än så länge är det lugnt på Ölandsbron, några hundra meter till så var det totalstopp och säkerligen var all trafik på hela bron, 6072 km stillastående. Olycka!! Två ambulanser åkte från Öland med blåljus.


Pappa och jag bygger tv-bänk från IKEA.

I morgon blir det Kalmar igen för lite mer shopping på Ikea, det saknas lite möbler.

Nu ska jag ta mig in och sova, har varit vaken sen 5 i morse, börjar känna av det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0