Snott och kommit på själv...

Det behöver inte vara jobbigt att städa!
Sommarstädning:
1. Skapa en mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet "Stöket i huset."
3. Ta bort mappen.
4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort stöket i huset permanent?
5. Svara ja.
6. Lägg fötterna på bordet,ta en drink och läs en god bok


Jag ska genast fixa den mappen och har även kommit på en annan mapp som får heta "Fettet på Marlene" och sen tar jag bort den mappen och får frågan "Vill du ta bort fettet på Marlene permanent? Skitbra, då blir jag smal och fin igen och kan kanske t o m skaffa mig ett liv :-)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vill oxå ha en sån knapp !!!!!!

2010-07-02 @ 08:39:32
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0