Söndag hos Bergengren

I går kom jag och Belle hem från Falkenberg och på hemvägen tog vi en sväng förbi Ullared, alltid lika trevligt att spendera pengar där...


Tanken måste fyllas på...


Dessa vindkraftverk finns det massor av i Småland

Kvällen tillbringades tillsammans med grannarna på framsidan. Så nice att bara sitta ute och prata när det är varmt och skönt. Ovädret nådde oss men vi satt under tak och mös till smattrandet och åskandet.
I dag åkte dom till Tunisien, så trist att dom ska vara borta i 3 veckor men förhoppningsvis går tiden fort.

Jag och tjejerna har inte gjort mycket i dag, bara latat oss.
Det är så skönt att kunna vara inne utan att svetten lackar, äntligen har det blivit lite svalare inomhus. Skönt att hushållssysslorna som blivit liggande den senaste tiden blir uträttade.
Katterna är oxå glada att vi är hemma hela dagen för då kan dom vara ute i koppel på baksidan...stor glädje!!!! 


Belle ligger i soffan och glor på Disney Channel, mamman är emot det när det är sommar och fint väder, men hon tycker det är trist att T åkt till Tunisien plus att syrran är ute och leker.


Kajsa har tagit en paus från utomhus och ligger i fåtöljen på altan och tvättar sig.


Sess njuter i fulla drag av att vara ute.


Tvätten mår oxå bra av att få torka utomhus.

I morgon väntar jobb igen.
Två veckor ska jag jobba sen har jag ytterligare en vecka ledigt som ska spenderas nere på Öland, längtar massor!!!
Den här gången är syrran m. familj där och sen åker vi hem och lämnar mina töser kvar med mormor och morfar. En vecka utan mina brudar blir det, men det ska jag väl klara av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0