Vilken syn...

Vilken upplösning det blev i Scandinavian Masters, jag var riktigt nervös där ett tag.
Richard S Johson vann och han gjorde det med bravur, vilken birdieputt han satte för vinst.

Nu har jag tagit mig ner till soffan från sängen och jag är inte pigg. Gick förbi spegeln och det var ingen vacker syn som mötte mig. Det brukar inte vara det heller men idag är det värre än vanligt. Ögonen är svullna och röda, håret står på ända och jag har jättesexiga kläder...Hua!!!

Nathalie har varit ute precis hela dagen idag, bara Izabelle har varit inne med mig och jag tror ärligt talat inte att hon är så pigg hon heller, hon hostar och snorar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0