6 juni 2010

Sveriges Nationaldag har spenderats i solen och nere på Lögarängen några timmar.
Älskar denna sommarvärme!!!

Har dock fått ett par tvättar tvättade, tvingade tjejerna att plocka in sina egna kläder i sina garderober. Jag vet, jag är en elak mamma men ibland behöver man hjälpas åt när man bor under samma tak. Jag tror att dom älskar mig iaf ♥

Nu ser jag på film och tjejerna sover, önskar bara att det var helg i morgon så vi kunde mysa i soffan. Ibland saknar jag dom oerhört mycket fastän vi har varit tillsammans nästan hela dagen. Dom börjar bli stora så vi kramas och pussas inte lika mycket som förut, kan vara det jag saknar. Vill ha dom små armarna runt min hals viskandes "Jag älskar dig" och sen få pussa på dom små läpparna och när det blir fel hör jag "Mamma, en riktig puss ska det vara" och så får vi göra om det tills det blir rätt.

Jag får ta igen det i morgon helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0