Återbäringen...

Det märks att skatteåterbäringen har kommit för det är fullt i alla affärer, folk är som galna och vill göra slut på varenda "korvöre" dom fått. Tur att inte jag är likadan...hihihi

Jag ska faktiskt spara mina pengar till semestern, få se hur det kommer att funka, shoppoholic som man är...

Apropå semester.
Jag har inte planerat något alls för mina och tjejernas veckor tillsammans, eller jo, v 31 är vi på Öland men v 27 och 28 har vi inga planer. Förmodligen blir det Öland men tjejerna vill till Skara sommarland. Tjohooo, säger jag som bara älskar att bada...NOT! Ska vi dit måste jag ta med någon som kan tänka sig att åka alla dessa rutschkanor med dom.
16 juli ska jag och Belle till Vallarna i Falkenberg för att se på en fars med Stefan och Krister, blir kanonkul, Izabelle bara älskar dom och det är underbart att höra hur hon skrattar gott åt deras skämt. På hemvägen kanske vi stannar till på Ullared och blåser lite pengar...elller mycket pengar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tomas ÄLSKAR vatten och allt som hör till =) Vi kan ses där ler



Kram!

2010-06-10 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0