Bröllop

I dag hade jag planer på en lång dag i soffan men dom sprack eftersom jag vaknade en timme försent.
Tv4 sänder bröllopet 07.58-00.30 och jag hade tänkt ligga i soffan och mysa för att se allt...haha

Nej, så länge har jag inte tänkt att engagera mig men jag vill ändå se vigseln. Måste se hur fin Victoria är i sin brudskrud.

Tjejerna och jag ska snart iväg och ta lite kort.
Har en kompis som är duktig på att fotografera så hon ska få fota dom i dag... :-)
Förhoppningsvis går det att få till ett bra kort på oss tre tillsammans oxå, har inga kort på oss tre och skulle vilja ha det men det är sååå trist att ta kort på mig när jag är så fet och ful... :-(

Nåja, vi får se hur det går!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är vacker Marlene och blir jättefin på foton!!!

Fin header har du oxå!! :)

Hoppas ni haft en bra dag/kväll...själv har jag inte missat mycket av festligheterna på tv´n idag...haha

STOR KRAM!!!

2010-06-19 @ 22:32:19
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0