En ensam vecka...

Har färgat håret idag, det blev mycket, och då menar jag mycket, mörkare än vad jag tänkt mig, så nu gäller det att tvätta ur det snabbt så det ser ok ut.

I kväll är sista kvällen med tjejerna för några dagar :-(

A har semester och dom åker med honom till Sthlm.
Jag vill inte att dom åker men jag måste släppa dom.
Dom har rätt till sin pappa och han har rätt till dom...
Men det gör ont i mitt hjärta, så j---a ont, och tårarna bränner bakom ögonlocken!

Träffade A & P på Maxi idag och det kändes helt ok, för P är en trevlig tjej, men det kändes ändå lite konstigt att vara i samma butik men inte handla tillsammans. Izabelle var med mig och hon och A kramades, måste ha känts konstigt för honom oxå.

Ska nog gå och lägga mig snart tror jag, känner mig deppig, snart börjar min första ensamma vecka. Har inte varit utan tjejerna så här länge sen vi separerade och knappt innan heller. Jag och A var till Cypern på semester en vecka ensamma när vi fortfarande var gifta och det var det jobbigaste jag varit med om så jag vet vad jag har att vänta den här veckan...

Tur jag har fina bilder jag kan titta på






Kommentarer
Postat av: Anneli

Ush, förstår hur det känns :(

STOR KRAM !!!!!

Och väldigt fina bilder på dina fina tjejer var det :)

2010-06-20 @ 23:31:09
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Rutan

Sååå fina tjejer!!!

2010-06-23 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0