Farbror Doktorn...

I morse var jag hos farbror doktorn med min rygg och det beslutades att jag ska äta Ipren för att bli av med min inflammation i bröstryggen. Jag kan inte äta Ipren pga min mage. Doktorns ordination blev då att ta en Ipren och Omeprazol (magmedicin) då skulle nog min mage fixa det.

Jag skulle åka buss ner på stan och tyckte jag var ute i god tid, bussen gick 08.10 men när vi kommit en hållplats så kunde inte chauffören få igång den utan vi blev stående. Som tur var så har vi två busslinjer som går förbi där jag bor så nästa buss kom 08.21 så jag kunde ta den och kom några minuter försent till läkarbesöket men jag hade naturligtvis ringt och aviserat min sena ankomst :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0