Finnen på hakan

Izabelle och jag var iväg och handlade en sväng ikväll och hon såg min finne (den största här i världen) på hakan och frågade vad jag hade där. Jag berättade att det var en finne och hon reagerade som vem som helst skulle gjort med: WOW!!!!
Det märktes tydligt att hon tyckte att det var den största hon sett...Jaja, så är det en gång i månaden :-)

Japp, jag fick träffa mina töser idag, det blir inget Sthlm förrän på torsdag och då åker A och Nathalie. Belle vill fira midsommar med mig och Nathalie vill absolut se hur man firar midsommar i Tullinge...Haha, hon är så go!!!

Nu har brudarna och A gått hem till honom så nu ska jag njuta med ostbågar och en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0