Inlines och lite smått och gott

Nu är Nathalie i Tullinge och i morgon får hon prova på att fira deras midsommar...
Hon och A var förbi mig på jobbet innan dom tog tåget.

Åh, jag blev sååå glad. Har inte träffat henne sen i tisdags kväll och kommer inte träffa henne igen förrän på måndg så det var mycket värt att få kramas några minuter. Tack A för att ni kom förbi!!!

Jag och Belle tog en shoppingrunda efter jobbet. Tanken var att jag skulle hämta en topp som jag hängt undan på lunchen men vi hamnde på BR Leksaker och jag köpte inlines, hjälm och skydd till båda brudarna så det slutade inte direkt som jag tänkt men det var heller inte fasligt dyrt och dom har lånat grannarnas grejor innan men nu har dom egna :-D

Nu ska jag och Belle lägga oss i min säng och se på tv och bara myyyysa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0