Life goes on...

Det blev ingen myskväll för mig och Nathalie igår, hon fick så ont i magen och mådde illa.
För mycket godis på kalaset och hemma hos hennes kompis efter kalaset.
Hon gick och lade sig kl 20 och ville inte jag skulle sitta nere i vardagsrummet så jag låg i min säng redan 20.30, skitkul lördagkväll men ändå helt ok. Klart jag ställer upp när dottern vill ha mig på samma våning och känna tryggheten.
Jag tittade på en film så mig gick det ingen nöd på och jag fick somna tidigt och det behövdes eftersom jag natten innan inte fick många timmars sömn.

Ikväll kommer Belle hem, jag läääängtar! Ska hämta henne och A vid tåget. Det kommer in 21.05 men Belle ville jag skulle vara där 21.04 och vänta på dom i en minut. Lovade henne att infinna mig en minut för tidigt :-)

Just nu ser jag och Nathalie på Råttatouille, jag har inte så mycket till övers för barnfilmer men ser på det för hennes skull.

Förresten, var ner på stan tidigare idag och shoppade lite kläder. Inne på Kapp Ahl träffar jag på Åsa, hon som inte är min vän sen i oktober för att jag inte åkte till Mallis med henne utan med mina föräldrar (jag blev ju bjuden på resan)
Strax innan hade mamma sagt att ett speciellt klädesplagg var Åsas stil och vips så står hon där utanför provhytterna. Läskigt!
Nathalie blev superglad att se henne. Båda tjejerna saknar Åsa och Ronja massor och pratar om det ofta, tyvärr kan jag inte göra så mycket åt det.
Jag var iaf vänlig och hälsade på henne.
Det var jobbigt att träffa henne, vi var ändå ganska tajta kompisar och umgicks ofta tillsammans med barnen, men men, livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0