Man är inte äldre än man gör sig...

I går fyllde Adam, min systerson, 6 år. Wow, nu är det hela handen plus början på den andra. Inte illa!
Oj, oj, oj, det är en herrans massa år sen jag kunde utnyttja mina båda händer för att visa min ålder. Nu räcker inte ens tårna till. Nej då, jag har ingen åldersnoja och då menar jag det verkligen! Man är inte äldre än man gör sig!



GRATTIS IGEN ADAM!!!

Efter kalaset åkte jag och tjejerna hem till Agnetha, tanken var att vi skulle spela kort, phase 10, men Izabelle somnade på soffan vid 21 och Nathalie strax därefter så jag och Agnetha blev kvar pratandes i köket.
03.00 gav jag upp, vi hade mycket kvar att prata om men ibland kommer verkligheten ifatt en :-)
Vi hade trevliga och mysiga timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0