Morgonstund har guld i mun...

Det brukar heta "Morgonstund har guld i mun..." men i morse var det nog bara brons hos mig, det blev lite stressigt.

Jag klev upp 7.30 med ett toabesök (otroligt att man alltid är kissnödig på morgonen) och då följde Kajsa med (som alltid). När jag var klar sprang hon jamandes in i sängen igen och stod där och väntade på att jag skulle komma och gosa med henne en stund. Vem kan motstå det? Inte jag, så jag lade mig i 10 minuter bredvid henne och klappade och kliade. Sen var det duscha, sminka, göra smörgås, prata med tjejerna i telefon...så när jag kom ner till jobbet 8.45 kom jag på att jag glömt göra rent katternas låda... :-(
Jag visste att jag missat något!
Nathalie lovade att göra det åt mig mot en belöning i form av guldpeng!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0