Nathalie och jag

Denna helg blir det Nathalie och jag. Izabelle följde med A till Stockholm.
Nathalie är på kalas just nu och därför var hon hemma här i stan annars skulle hon oxå varit med.

Mamma och syrran dök upp vid 9 i morse och vi drog igång städning av Nathalies rum men gav inte upp förrän några timmar senare, när hela huset var färdigstädat. Så NICE!!!

Tack snälla Mamma och Syrran för att ni ställde upp och hjälpte mig när jag tappat orken för att ta tag i "skiten".


Tanken var att Nathalie skulle hjälpa till men hon bäddade sin säng i 2 timmar (jag ljuger inte) Hon lyckas alltid komma undan.


Så här ser det ut efteråt.
Vågade inte ta någon förebild för då skulle ingen vilja umgås med mig något mer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0