Öm i skinnet

Midsommar blev kanonbra. Izabelle och jag hade först mys på Djäkneberget, och det var verkligen mys. Vi åt lite medhavd sallad och fikade på färsk gott bröd och sen låg vi på filten och kramades. Så härligt!!! Vi tittade lite på de som dansade oxå.





Åkte sen vidare till mamma och pappa för lite firande med dom och där blev det grillat. Mums!!!!

Midsommardagen spenderade vi mest i bilen känns det som i efterhand, vi åkte och handlade, hälsade på hos mamma och pappa, 2 ggr, var till Anita och tittade på de jättefina korten hon tog på tjejerna förra lördagen.

I går var vi till Lögarängen och badade. Jag såg till att Izabelle smörjde in sig men glömde naturligtvis att smörja in mig själv så igår kväll kändes det i skinnet måste jag säga...haha

I dag är det jobb igen, men bara den här veckan, sen har jag semester två veckor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0