Sol, sol, sol

Jag blir deprimerad när jag tänker på vintern, men varför tänker jag då på vintern när det är så underbart väder här i Sverige just nu??? Njut av sommaren för ... borde jag säga till mig själv!!! (var och en får tolka prickarna som vilket svärord som helst)

Funderar starkt på om man borde flytta till ett land där det alltid är varmt och skönt och det aldrig kommer någon snö. Denna vinter som vi hade tog verkligen knäcken på mig, t o m så mycket att jag nu vill flytta från radhuset.
Vägrar skotta snödrivor en till vinter. Nästa alternativ är att skaffa sig en kille som gillar att skotta snö :-)

Men nu är det sommar och jag ska njuta av den så mycket det går. På lunchen gick jag och Sanna och köpte varsin sallad och satte och i gräset i Stadsparken och njöööt! Jag hade tagit med mig picknick-filt hemifrån som får ligga kvar här hela sommaren. Vill inte missa någon sol för allt i världen!!!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0