Studieresa Ösel - Estland

Vilken bra resa jag har haft!
Det blev en tidig morgon i tisdags, bussen gick från Västerås 05.15 och jag var pigg som en mört...haha

Det var ett trevligt gäng som mötte oss (mig och Sanna) på Arlanda. Vi tog flyget till Tallinn och där fick vi hotellvisningar på två olika hotell samt en guidad tur på stan som tog 1½ timme, snacka om att mina fötter var möra och trötta!
På kvällen flög vi vidare med ett SAAB-plan (propellerplan med endast 35 platser) från Tallinn till Kuressaare på Ösel.
Vilket hotell vi bodde på, helt underbart, Grand Rose Spa!



Vi har traskat en massa dessa dagar, säkert flera mil! Så här mycket motion var det länge sen jag fick.

När vi skulle åka hem igår visade det sig att vårt direktflyg från Kuressaare till Arlanda var inställt pga tekniska problem så vi fick åka buss! till Tallinn som tog 4 timmar. Kom till Arlanda vid 19 och sen sista anhalten var buss 20.10 till Västerås så hemma var jag inte förrän vid 22-tiden.
Missade Nathalies avslutning igår kväll 17.30 :-(

Nu är vi iaf hemma välbehållna och jag jobbar idag igen och snart är det helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0