Mitt radhus

Vad drygt livet känns just nu, saknar mina brudar så jag blir galen!

Träffade dom igår kväll och det var bra men jag blir galen på att inte ha "tillgång" till dom för jämnan!
Jag menar, jag har ju fött två underbara döttrar till världen och då är ju även tanken att man ska ha dom jämt och inte lämna över dom till sin pappa emellanåt...

Jag hatar den "nya" världen helt enkelt där man lever åtskilda.

Självklart står jag fast vid mitt beslut att en separation var bra och enda lösningen i vårt fall men jag gillar inte att jag måste "offra" barnen, om ni förstår vad jag menar.

Nathalie åker till Stockholm i kväll med A och Izabelle sover hos mormor för dom åker tidigt i morgon bitti till Öland :-( Träffar Nathalie på fredag igen och Belle på lördag när jag och Nattis åker ner till Öland.

Sen det här med radhuset. Jag vill flytta, behöver börja om med mitt liv och inte gå kvar i mitt och A:s gamla liv. Så just nu trivs jag inte där heller.
Har underbara grannar men det hjälper inte när man känner att man bara står och stampar på ett och samma ställe och inte kommer framåt.
Har kontaktat mäklare och vi ska starta försök till försäljning av huset när skolorna sätter fart igen.
Några bilder på radhuset som mäkaren tagit










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0