Vackra Victoria

Fotograferingen gick kanonbra och jag tror vi fick till ett par bilder där jag är med oxå :-)
Speciellt en bild på mig och Nathalie, när jag såg den i kameran blev jag alldeles tårögd, den blev så vacker.

Tack Marie för din kommentar på inlägget Bröllop, det värmde!

Wow, vad vacker och fin Kronprinsessan var igår, det riktigt lös om henne och man såg när hon tittade på Daniel, vilken kärlek hon hyser för honom. Tror inte ett öga var torrt!
Det bästa talet var Daniels till Victoria och vad gulligt, hon hade skrivit 30 brev till honom när hon åkte iväg på sin första resa efter hon träffat honom.



Jag och tjejerna tillbringade dagen och kvällen hos Agnetha, det var mysigt att ha någon att gråta tillsammans med :-)

I dag blir det nog en innedag, regnet hänger i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0