Whitney Houston

I morgon spelar Whitney Houston på Globen och jag har biljett :-(
Varför så ledsen kan man då undra?

Jag slutar 17 och det blir för tajt att hinna fram och jag vågar inte be chefen om kompledigt!
Jag vet, det låter helt sjukt men jag vågar inte helt enkelt, har ju haft semester ganska nyligen, var på studieresa förra veckan och på torsdag ska jag på tjejernas avslutning.

Barnvakt är heller inte det enklaste när man kommer hem mitt i natten, ok, mamma och syrran skulle säkert ställa upp men det är väldigt sent och det blir krångligt!

Varför är jag ute i så god tid jämt???? Jag kan bara skylla på att tiden går för fort och jag hinner inte riktigt med att planera det som ska planeras.

Jag missar henne helt enkelt samt att 575:- är till spillo eftersom jag inte hittar någon som vill köpa min biljett :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0