Bio eller inte????

Izabelle och jag hade en deal. Om jag städar mitt sovrum (som hon och Nathalie stökat till) och hon sitt så skulle vi sen gå på bio ikväll och se Klara.



Jag städade mitt rum men Izabelle struntade i att städa sitt för det spelade ingen roll om hon fick gå på bio eller inte.
Nu ligger hon i sitt rum och gråter och slänger prylar runt sig så lite brydde hon sig allt.

Vi får se hur det blir. Städar hon och sen ber om ursäkt för sitt beteende så kan jag överväga att gå ändå, annars avbokar jag våra biljetter.

Hör nu att hon vill flytta till mormor. Hon gapar och skriker. 
Ok, jag tänker INTE gå på bio med henne ikväll. Nu ska biljetterna avbokas, man måste vara konsekvent!!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ush va tråkigt att det inte blev nån film :( Men du gjorde rätt :)

2010-03-27 @ 23:40:31
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0