Borde inte...

...vara här på jobbet idag.
Jag mår pyton.
Ont i halsen, kliande hals, snuvig, lätt febrig, fryser och framförallt så rinner det ur ögonen hela tiden.
Japp, en riktig förkylning alltså.
Men är man hemma så blir det sura miner, jag är så less på det!!!!!
Vem orkar möta kunder med rinnande ögon, snuvig näsa, kliande hals???
Vad ska kunderna tycka???
I dagsläget är så många livrädda för förkylning, jag kan ju ha nöff-nöff-sjukan. Att jag sen är vaccinerad vet ju inte kunderna.

Izabelle undrade i morse om jag verkligen skulle gå till jobbet när jag är så förkyld, "kan dom inte klara sig utan dig"....Nope, det går inte! Jag har varit hemma tillräckligt mycket med sjuka barn och att jag själv var sjuk i februari...Jag är en riktig vekling tycker dom säkert, för dom har inte haft en sjukdag på 20 år...

Åh, vad jag längtar efter min säng!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag vet hur det är, men tänk på dig själv och stanna hemma. Du måste ju orka med barnen och hemmet. Kram.

2010-03-04 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0