Det blir inte alltid som man tänkt sig

Barnvakten var fixad och allt var planerat men precis när jag skulle åka ringer Sanna och ställer in vår biokväll. Hennes karl var tvungen att ha bilen för han skulle på möte. Jag tror att hon var/är ganska så sur på honom!

En som var glad att det inte blev någon bio för mig var Izabelle, hon kramade mig hårt och sa: -Vad bra, då får jag gosa med dig.
Izabelle är sjuk igen, feber, ont i halsen och hosta. Väntar bara på att snuvan ska komma. Fattar inte hur mina barn kan ha varit så sjuka i vinter, helt otroligt!
När jag kom hem från jobbet var hon kokhet fastän hon tagit en Ipren timmen innan. Hon fick en halv alvedon av mig och vips så började hon svettas ut febern.
I morgon missar hon Blåkullaloppet, som dom brukar springa på skärtorsdagen, helst utklädda till påskkärringar och påskgubbar. Man kan inte vara med på allt roligt!

Jag stack iväg och köpte lite godis, barnvakten skulle ju inte åka hem förrän vid 22 så vi passade på att ha en myskväll tillsammans med brudarna istället. Jag vet, godis på en onsdag är förbjudet, men ibland är regler till för att brytas.


Nathalie passade på att förstora sina läppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0