Det går för runt...

Nathalie har varit hemma med A idag, hon är så snuvig, säkerligen fått från mig.

På jobbet har vi haft massor att göra och det är bara kul, älskar att ha massa uppgifter för händerna.

Izabelles innebandylag har haft match mot föräldrarna idag. Dessvärre kunde inte jag vara med eftersom matchen började 18 och jag slutade då. Såååå ledsen var jag...hehe...NOT!!! Men det var kul att se A och Mr C som tyckte dom var kungar på plan.

Nathalie sover hos A i natt så jag och Belle har haft en egen kväll tillsammans. Gud, så skönt att slippa lyssna på barn som är osams....så en lugn och skön kväll har det varit. 

Just nu ser vi på Familjen Annorlunda. Orka ha så många barn, skulle inte vara min grej direkt. Två räcker GOTT OCH VÄL!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0