Frustrerad...

IGEN!!!

Mina helger med tjejerna blir inte som jag har tänkt.
När jag inte är med tjejerna så längtar jag efter dom massor men när vi sen är tillsammans så blir allting så feeeel!

Dom bråkar med varandra för jämnan (kanske inte alltid, men oftast) och då skriker dom på varandra så ljudnivån i vårt hem är alldeles för hög. Dom är kaxiga och uppkäftiga mot mig, när jag ber dom om div. saker så får man till svar "orka".

Hur får man dom att förstå att dom måste städa sina rum, lägga smutskläder i tvättkorgen och framförallt vara hövliga mot sin mamma???

Som mamma känner jag mig helt värdelös! Iofs så känner jag mig ganska så värdelös för övrigt oxå, inte uppskattad på jobbet osv. Jag skulle definitivt behöva bygga upp mitt självförtroende. Någon som kan hjälpa till, eller kanske ge råd hur man blir en bättre människa?

Jag saknar familjelivet, vill inte leva så här längre...men jag vill heller inte leva efter den nya kärnfamiljen där man har en massa barn men inte tillsammans. En svår gåta att lösa alltså...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åååå jag vet hur du känner det.

Önskar jag kunde göra nåt men livet ska tydligenvara svårt ibland :(

KRAM TILL DIG !!!

2010-03-06 @ 16:08:02
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0