Genväg är senväg...

Ni skulle sett mig eller kanske inte och jag hoppas verkligen att inte så många såg mig...
När jag gick hem från bussen och nästan var hemma så skulle jag gena över lilla lekparken utanför oss, men där är det mycket snö och då menar jag MYCKET. Jag trodde dock inte att det var så farligt, men jag hade snö upp till knäna och det var INTE lätt att pulsa i den. Sist men inte minst var det en jäääättehög med snö som jag kröp uppför och sen åkte på rumpan nerför...
Jag var helt slut när jag kom hem och hoppas för guds skull att ingen såg eländet....
Ni kan ju fatta själva...
Så här efteråt kan jag bara skratta...

Kommentarer
Postat av: Marie

hahahaha vilken syn :P

2010-03-11 @ 13:35:43
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/
Postat av: Anneli

hihihihi, det låter som nåt jag nästan skulle velat ha sett :)

2010-03-11 @ 21:13:05
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0