Hemma välbehållna

Underbart att mamsen och papsen är hemma igen ♥ Bruna och fina.
En liten flygförsening var det, men överkomlig. Jag kom i säng vid 2-tiden i natt så jag kan säga att jag är lite småtrött i dag.

Vilken trött morgon det blev hemma, jag var trött och tjejerna var trötta, ingen av oss orkade ta tag i något.
Nathalie kom på i sista minut att dom skulle till pulkabacken idag så det var bara att snabbt packa ner en liten matsäck. Väl förberett, sånt älskar jag...

Izabelle kom några minuter försent till skolan.
Enligt henne gjorde inte det så mycket eftersom andra brukar komma försent varje dag.
Fast det skiter faktiskt jag i, mina barn ska inte komma försent, men ibland kan man inte göra något åt saken, som i morse, det bara blev så.
Hoppas verkligen att hon bad om ursäkt till fröken så man vet att man lärt dom något bra iaf.


Så här känner jag mig idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0