Larm

Nu vet vi att larmet funkar som det ska.
Jag larmar alltid nedervåningen när vi går och lägger oss.
I morse hade Nathalie glömt bort att det var larmat så hon gick ner och det började tjuta. Som tur är har jag en trådlös dosa bredvid sängen som jag kan stänga av det med så det hann inte gå igång på högsta volym.
Inom några sekunder ringer min mobil, det är Securitas som vill kolla av läget. Kanonbra att det fungerar som det ska :-D

I går var vi hos mamma och såg Melodifestivalen och jag tycker rätt låt vann även fast jag skulle varit glad för vilken av dom som än vann.
Såg på FB att många hade åsikter om det var rätt låt eller inte, som alltid kan inte svenska folket vara nöjda med valet.
Tycker lite synd om Anna att det direkt efter skapades en grupp som heter: "Att Anna Bergendahl vann melodifestivalen är ett SKÄMT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0