Let's Dance

I vanlig ordning så missade jag utröstningen i Let's Dance i går. Jag sov, sov och sov. Minns inte ens att jag stängde av tv:n men det var iaf gjort.
Har iaf sett att det var Stefan Sauk som åkte ur...så trist tycker jag! Nu när det är så få par kvar tycker jag att svenska folket borde rösta efter hur bra man är att dansa. Willy ska inte vara kvar nu. Ok, han är underhållande att se, det ska jag inte sticka under stol med men i det här läget i tävligen är det mer som gäller faktiskt.

Det finns tydligen en kampanj som heter "Rädda Willy" som jag skulle vilja ändrade till "Rösta ut Willy" för nu är det dags för honom att lämna tävligen för de som verkligen är superduktiga på att dansa.

Nu är det ett svårt läge för mig för alla som är kvar vill jag ska vinna (förutom Willy) och det går ju inte. Fast å andra sidan så är det inget svårt läge för jag lär ju bli glad oavsett vem som vinner!! (förutom Willy)


Malin var ju riktigt ledsen iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0