Lugnt och skönt

I morse vaknade jag redan kl 5,30, en timme FÖRE utsatt tid...Hur är det möjligt? Jag som gärna vill snooza på morgonen. Jag har dock svaret, har två kissemissar som bara älskar att det börjar bli ljust, då är det race som gäller och lillfia (Kajsa) retas och drar i min sladd till sänglampan så den är på vippen att åka ner.
Tjejerna var goa och glada i morse, sånär som på lite lite surmulet hos Nathalie när hon såg att det fortfarande var ett litet hål i hennes svarta strumpbyxor, men det löste sig och vi hade en bra morgon tillsammans.
Fatta vilken dålig mamma jag är som inte syr igen hålen i strumpbyxorna direkt!!!

Ikväll ska jag ha en nostalgikväll. Sussi kommer nämnligen och ska äta tacos och se på Desperate Housewives.
När hon bodde i stan så träffades vi varje tisdag för att just göra ovanstående. Jag hade då även turen att få mina bryn plockade så jag hoppas på något sådant ikväll oxå... :-D

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni får det mysigt och trevligt. Kram på dig!

2010-03-16 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0