Måsten

I dag har jag fixat alla måsten och även barnen har hjälpt till en stund.
Adam (tjejernas kusin) har sovit här i natt och han och Nathalie städade hennes rum ganska bra, det var iaf möjligt att dammsuga efteråt.
Izabelle har plockat i sitt rum men inte kommit speciellt långt för hon har hellre spelat Nintendo DS.
Jag har dammsugit mitt sovrum, övre hall samt badrummet uppe. Har även dammsugit av nedervåningen, dammat vardagsrummet och lagat mat. Jag har även tvättat ett par maskiner så nu är det helt tomt i tvättkorgen, så nice! Effektiva söndag.


Den här stackarn har fått slita hårt idag


Till lunch blev det "maljorkamat" som Izabelle kallar det (vi lagade det några gånger på Mallis)
Pasta med baconsås, superdupergott om jag får säga det själv :-D

Adam och Izabelle är ute och leker i snön och jag sitter här i soffan och känner mig superensam.
Ibland är det så trist att vara själv, eller typ OFTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0