Sån tur

Jag hann även med en snabb shoppingrunda i dag, visste ju vad jag skulle ha.
Har tittat på nya ytterkrukor till köket och hade hittat dem på Blomgaraget men har tyckt att dom är lite dyra men idag efter mitt slitande med all snö så tyckte jag att jag var värd dom så jag var iväg och inhandlade dom.
Dom hamnade inte i köket för Izabelle tyckte det blev fult eftersom dom är så höga, jag höll med så vi bestämde att ha dom i vardagsrummet istället där fönstrerna är så höga. Nu når inte Kajsa att krafsa i jorden :-D



Som värdinna för en PartyLite-visning så får man 20% av sålt belopp att välja egna varor. Sist jag var värdinna valde jag dessa skönheter. Lite dålig bild men dom är superfina. Två ljusstakar i borstad stål.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du har sååå bra smak på dina saker där hemma tycker jag!!! :))



Åh tack jag lånar gärna någon kartong om du har :) M skulle oxå kolla om han hade...jag har nämligen för mig att det står tomma kartonger i hans källare :)

Kramis!!

2010-03-14 @ 19:12:49
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0