TGIF

Det är såå härligt med fredag och jag har längtat som sjutton.
Varför vet jag egentligen inte eftersom tjejerna ska vara hos A i helgen och jag blir själv igen :-(
Stackars, stackars mig...
Nejdå, det går nog ingen nöd på mig, ska umgås med mor i morgon, vi ska shoppa och sen hoppas jag pappa fixar mat till oss när vi är nöjda med vår shopping.

Izabelle har dock match i morgon och jag är lite i valet och kvalet om jag ska se den eller inte.
Låter kanske skumt att jag behöver fundera på en sån sak men eftersom hon spelar med tjejer som är 3 år äldre än henne plus att hon började så sent så får inte spela så mycket, kanske ett byte per period. Nåja, vi får se hur det blir.

I dag har vi haft det väldigt lugnt på jobbet men på måndag kör det igång, då kommer det ringa en massa tanter och gubbar för att boka Litterär Båtsalong för nästa år och det betyder att vi inte kommer att ha tid att rulla tummarna utan då gäller "mata så många samtal som möjligt på så kort tid som möjligt" och ingen lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0