Omtänksam eller monster

Jag spenderade eftermiddagen hemma på soffan igår, kände att jag inte orkade vara på jobbet helt enkelt.
I dag är jag här och känner mig inte speciellt mycket piggare men eftersom det inte finns tillräckligt med folk här på jobbet så var jag tvungen att vara här iaf :-(

Izabelle var så rar igår, hon erbjöd sig att gå till affären för att köpa honung till min hals.
Det tog dock en bra stund innan hon kom iväg för hon var tvungen att ha en snygg väska att bära plånbok och mobil i.
Hittade en av mina Guess-väskor (dyr som attans) som hon hängde över axeln och sen bar det iväg.
När hon hade handlat honungen kom hon på att mamma vill nog ha en Pepsi Max så hon ringde och frågade mig om det var ok att hon köpte en sån oxå. Gullunge, hon vet hur man ska smöra för mig.

Tänk att denna tjej ibland kan vara ett litet monster, det tror man inte när hon är så omtänksam.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0