16-åringen

Det hemska som hände för en vecka sedan i Råbyskogen har väl inte undgått någon och det går inte en dag utan att jag tänker på hennes anhöriga som lider till förbannelse just nu. Måtte jag aldrig få gå igenom något dylikt!

Izabelle hade träning igår och på måndagar springer dom i Råbyskogen, igår var det första träningen efter dådet och tränaren frågade om tjejerna ville se platsen där hon hittades. Tjejerna svarade naturligtvis ja...Lite spänning i livet gillar man när man är liten.
Hon pratade väldigt mycket om de ljus och blommor som var lagda i början av skogen och där fanns oxå en bild på henne.
Hade jag varit med så hade jag inte velat att Izabelle skulle se det.
Ok, det är inte mycket att se och det finns inget som tyder på att hon har legat där men bara tanken på att veta att hon gjort det kan få min tjej att drömma mardrömmar om det hela.

Tycker inte att barnen behöver bli påminda om det onda som hänt!

Jag har lagt locket på och hade önskat att tränaren gjort detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0