Belliz

Har varit med Izabelle till läkaren idag.
Jag började naturligtvis gråta när jag berättade för läkaren om min oro för Izabelle och mina tankar på vad det kan vara.
Läkaren (en ung och trevlig tjej) lugnade mig med att jag har en dotter som är frisk men med migränanfall då och då. Hade det varit något värre, hemska tanke, så hade hon inte varit så frisk och kry emellan anfallen.
Skönt att höra!
Men för att min oro ska släppa så skickar hon en remiss till en barnläkare på lasarettet som kan ge mig ett andra utlåtande.

Izabelle var supernervös och hade varit det hela dagen i skolan och haft svårt att äta lunch.
Jag hade nämligen förberett henne på att det kan hända att man vill ta lite prover med ett stick i armen och hon har sprut- och stickfobi. Det jag lovade om hon var duktig var bio i morgon, bara hon och jag.
Det blev inga prover så hon kunde andas ut när vi gick därifrån men vill ändå gå på bio i morgon.
Självklart, ska vi det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0