En vanlig lördag

Vi vaknade tidigt i morse, som vanligt!
Har städat och fejjat hela morgonen. Nyligen hade vi paus för lunch men nu är vi igång igen.
Visst är det otroligt att man måste städa en hel dag, men så är det i det här skrothuset...haha
Tjejerna är bäst på att stöka till måste jag säga. Ni skulle ha sett deras rum, hualigen!!! Izabelle har sovit i min säng hela veckan för hennes säng har varit belamrad med saker :-(
Nathalies golv har man knappt kunnat gå på för där har legat en massa saker OCH pärlor man bygger pärlplatta med. Tänk er vad mysigt det varit att gå in och säga god natt till henne och sen komma ut med en hel pärlplatta under fötterna. Jag tror jag blivit proffs på att åka slalom iaf!!!

Snart är dom färdiga hoppas jag för sen ska jag och Belle på bio och Nathalie får vara hemma hos mormor och morfar och spela på datorn, så det går ingen nöd på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0