Kiropraktorn

Har varit hos kiropraktorn nu och jäklar vad han gjorde mig illa, men det var behövligt sa han och ändå var han snäll mot mig idag...Haha...bävar för när jag ska dit nästa gång, hualigen!

Jag har en låsning mellan skulderbladen och inflammation i kappmusklerna, men med behandling från honom och träning så kommer det att bli bra... Yeh!

Blev dock lite sur en stund innan jag kom in till honom. Jag hade tid 11.30 och då var det en annan tjej där oxå, jag gick på toa och när jag kom ut så hade han tagit in henne på min tid!!! Hon var klar 11.40 så jag knackade på hans dörr 11.45 och nämnde lite snyggt att jag hade tid 11.30 och detta gjorde jag på min lunchrast... :-(

Det är så noga att en annan ska avboka sin tid om man inte kan men det verkar helt ok att dom är lite sena, samma hos läkaren!!! Mitt liv innehåller oxå tid och den är viktigt även för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0