Mors dag och andra tankar...

Det blev inga kort inlagda på bloggen igår kväll.
Jag hade en riktig pisskväll med tårar.
Downperiod antar jag plus att jag inte trivs med mitt liv just nu.
Det enda som håller mig uppe just nu är mina älskade tjejer! (nja, ibland håller dom mig nere för en stund oxå)

Det är A-helg men Izabelle väljer att vara hemma hos mig istället. Hon vill inte åka med till Stockholm.
Fine för mig eftersom det viktiga är att hon mår bra och känner sig tillfreds med tillvaron.

Jag och syrran tänkte bjuda ut mamma och pappa på middag i helgen som tack för en underbar vecka på Mallis.
Få se var vi hamnar någonstans.

Marknad i stan i helgen så det lär väl bli något besök där oxå.

Mors dag på söndag och jag har redan inhandlat present :-)
Måste komma ihåg att påminna Izabelle och Nathalie ikväll att det är en viktig dag på söndag...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0