Söndag och i morgon måndag...

Mamma, jag och syrran hade det mysigt i Tranås, mycket skratt blev det.
Påväg hem stannade vi till i Örebro och shoppade lite. Det finns inga äventyr utan shopping :-)

Izabelle och Nathalie har jag inte sett så jättemycket av sen jag kom hem och nu ligger dom i sina sängar och ska sova, för i morgon är det måndag igen, jättekul!!!

Våra väskor är uppackade men jag orkade inte sätta igång någon tvätt ikväll, tycker det är supertrist att packa upp men ändå så skönt att få bort allt. Om 15 dagar är det dags att packa igen, då bär det av till Mallis, tjohoo! Gud, vad vi längtar alla tre!

Nu är det dags för mig att gå och sova, har blivit dåligt med sömn i helgen.

Natti natti!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0